.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدگاه شجاعي در باره تفاهم انتخاباتي اصلاح‌طلبان
ديدگاه شجاعي در باره تفاهم انتخاباتي اصلاح‌طلبان

عضو كميسيون فرهنگي مجلس گفت: اصلاح‌طلبان در تفاهم انتخاباتي دچار مشكل مي‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سامانه اطلاع‌رساني اين نماينده مجلس، سيد‌رمضان شجاعي كياسري درباره آينده اجماع اصلاح‌طلبان‌ اظهار داشت: قطعاً بين مير‌حسين موسوي و خاتمي يكي از آن‌ها به انتخابات خواهد آمد منتهي حتما ديگراني هم مثل كروبي حضور خواهند داشت.
وي با بيان اينكه خاتمي و ميرحسين يك فضاي ژورناليستي و جنگ رواني تبليغي درست كرده‌اند، ادامه داد: با اين كار خود، سياست يك گام به جلو و دو گام به عقب را پيش مي‌برند، يك هفته خاتمي را مي‌آورند در پيشاني فعاليت‌هاي سياسي و تبليغاتي معرفي كرده و فضاسازي رسانه‌اي درست مي‌كنند و در عين حال فعل و انفعالاتي كه از گفته‌ها، احزاب و گروه‌ها در ارتباط با انتخابات مي‌گويند را محك مي‌زنند، يك هفته هم خاتمي مي‌رود پشت صحنه و ميرحسين موسوي جلو مي‌آيد.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس با بيان اينكه كانديداهاي احتمالي اين جناح همچنان در مرحله ارزيابي خودشان هستند، تصريح كرد: پيش‌بيني مي‌شود اگر فضا را براي كانديداهاي خودشان فراهم نبينند، هر دو آن‌ها كناره‌گيري كرده و روي كروبي به اجماع برسند.
وي با تاكيد براينكه پيش‌بيني نهايي و قريب به اتفاق اين است كه اصلاح‌طلبان در رسيدن به تفاهم دچار مشكل مي‌شوند، اظهار داشت: در بين اصلاح‌طلبان قطعا تعدد كانديدا وجود خواهد داشت.
اين نماينده مجلس گفت: آن چيزي كه در اردوگاه اصولگرايان وجود دارد نهايي شدن و اتفاق نظر روي كانديداتوري دكتر احمدي‌نژاد است، چرا كه وي عملكرد چهارساله‌اي دارد كه زمينه را براي كسب آرا نسبت به ديگر كانديداها فراهم كرده است.
وي در پايان گفت: البته احمدي‌نژاد در سياست‌ها و تصميم‌گيري‌هاي بين‌المللي فعال و مقتدرانه عمل كرده است و در زمينه‌هاي اقتصادي هم به گونه‌اي عمل كرده كه روي آراي صندوق‌ها تأثيرگذار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 بهمن 1387
نترسید .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.